2012年7月23日 星期一

23 Juli 2012 - 154 - tiergarten

(14 - 24 度, 晴)

早前在potsdam 忘憂宮影過幾幅植物相之後我自己覺得影得好靚, 所以想去影植物, 就去了tiergarten

位於西柏林的tiergarten 橫誇幾個車站, 可以在brandenburger tor 站已經見到, 但最好在tiergarten 或 bellevue下車

我這次在tiergarten 下車, 因為陽光太猛烈, 打算只由tiergarten 走到zoologischer garten 行一小段, 所以在tiergarten 站下車會比較好

但我去到zoologischer garten 近動物園附近時見到原來有單車租, 加上我逛公園時也見到不少人踩單車遊公園, 所以如果懂得踩單車的話, 踩單車遊公園都是不錯的選擇


tiergarten 內環境好清靜舒服


還見到有人湖上泛舟, 好像畫一樣好靚, 因為我好喜歡畫小湖及船仔

不知道是甚麼花, 但好特別

雖然我喜歡大自然, 但卻仍未能像外國人一樣睡在草地上, 因為我會"形住有野咬", 之後會周身痕

想像我一樣漫漫走去zoologischer garten 的話可以走這條河邊的路, 還可以見到觀光船


還見到雀仔

一直沿路走, 再過橋

過橋後見到有圍欄的地方是動物園, 繼續向河方向走可出到去zoologischer garten s bahn 站, 向另一邊走則進入公園再深入範圍

其他花


還見到蜜蜂採蜜, 不過我的相機不是專業到專門影昆蟲, 所以可能影得不夠仔細, 但對我來說我已經覺得好靚了

還見到有人浸腳, 我每次見到水都有衝動去玩!

這裡雖然不算多花, 但都影得好開心

沒有留言:

張貼留言