2012年3月1日 星期四

1 Mar 2012 - 10 - Kochkurs

(毛毛雨)

今日又落住毛毛雨, 這種天氣真的好麻煩

本來出門前紮左一個靚靚的髻, 但一出門口追完strassenbahn 後成個散哂, 仲要追唔到車!

德國的煙民非常多, 等車時總有很多人在吸煙, 有時想在shelter 內等車, 但裡面太多人吸煙, 唯有在外面吹著風等車, 不過落雨就沒辦法了, 不要以為外國人就有公德心, dresden 的吸煙人士好喜歡隨地掉煙頭, 所以巴士站及strassenbahn 站都會見到好多煙頭係地上面

今日老師帶了蛋糕仔給我們做早餐, 又睇了報紙, 但我最怕睇報紙後手上俾報紙油墨染黑....不過都要頂硬上

雖然今朝食了老師俾的蛋糕, 但pause machen 時我都有照食自己整的早餐, 但今日太貪心, 放了4層芝士及5層salami, 食到超飽超辛苦

放學得知學校可以租琴彈, 本來打算明天才去租, 但一見到琴就手痕忍唔住即刻走去租來彈, 我首首本名曲太耐沒彈了, 生疏左許多, 要慢慢pick up, 即刻whatsapp mama papa scan 琴譜俾我練習! 一彈完琴即刻心情開朗好多

放學去了supermarkt 買生果, 之後回到家仍然好飽, mittagessen (午餐)都不想食

17.30 出門口去學校上kochkurs! 去到見到不同班的同學, 初時見面大家都很內歛, 沒什麼對話, 之後有一個日本女士發現我係今日下午彈琴個女仔, 就同我傾音樂的話題

之後開始煮飯, 大家分工合作, 有些人洗碗, 有些人切菜, 我就負責批羅白皮及磨薯仔蓉

之後薯仔蓉及zwiebel 蓉(忘了中文) 混好, 再加入雞蛋再mix well, 再加入salz及栗子粉及看似像生粉的粉後再mix well, 這個過程全以人手徒手mix, 仲係由我負責這個重任! 而其他人有些煮羅白, 有些煮pilz...等等, 大家本來都沒講話, 但一齊落手落腳煮食後變得健談左又熟絡起來
由於準備的份量太多, 煮到約8點多才可以食, 大家都超餓

不過其實不太好味, 但過程就好好玩及認識到好多新同學!

食完飯大家傾下傾下又傾到音樂, 更要被大家屈了我及另一個女士去表演彈琴, 我又像平日一樣, 對著大家彈琴時超手震, 不過大家都很encouraging

收拾好後離開時已經差不多9 時多了

回家趕著洗澡訓覺!

ein schoener tag!

 這3日的天氣報告

 部份材料

 餐枱!


 成品!

沒有留言:

張貼留言