2012年2月29日 星期三

29 FEBRUARY 2012 - 9

(毛毛雨)

今日全日落住毛毛雨, 走出街又唔覺有雨, 但件羽絨上就有一點點好密的小水點

今日在學校報了星期一去意粉廠的reise

這幾日每日都落雨, 還要落到星期六先停, 星期五去neustadt 都唔知點算, 希望去meissen 那天會好天

外國人做野真係好混亂的, 我move in 左咁耐, 今日才出通知信話我未俾kaution, 但明明一直都冇人話我知要俾, 仲要我一早已經交好了住宿費, 但今日竟然出message 話我未交, 要我再交, 搞左好耐, 又禁電腦又呢樣又個樣, 最後學校話會再check, 即係其實仲未知道我交好錢未, 我話左明天帶返張confirmation 俾他們又話唔洗...

放學後打算去bibliothek (圖書館) print re-schedule 了的e-ticket, 咁我第一次踏入這個bibliothek, 咩都唔識就問負責人, 但佢亦係typisch deutsche (典型德國人), 完全唔helpful 及唔nice, 問佢, 可唔可以係bibliothek print usb 裡面的document, 佢只係答, 唔可以; 咁我再問, 咁學校附近邊度可以print usb 裡面的document, 佢話唔知, 咁我再問, 我有好重要的doc 要print out 可以點, 佢終於答到我想要的答案: 學校只可以print email 裡面的doc

print 好就出altstadt 買notebook drop notes


今日搭7號strassenbahn, 落車見到有間面包店, 有鱷魚包買, 但超大個, 我一個都唔知點食,入面還有其他好像幾好味的蛋糕


每次見到都好想買這個蛋糕試, 今天終於買了, 其實真係幾好味, 不過食落有點酒味, 網上搵個recipe 先發現原來真係有酒
不過真係好好味, 但下次都係要外賣回家先食

沒有留言:

張貼留言