2012年2月26日 星期日

26 february 2012 - 6 - elbe park

(雨, 飄雪, 超凍)



昨晚上網找到除了altmarkt 附近之外另一個逛街的地方, 除了巿中心有得賣的東西外還有如hoeffner 及ikea 等的傢俬及家庭用品店

去elba park 可以先到postplatz 轉9號strassenbahn, 在elbe park 站落車就會見到

今朝一早起身見外面下大雨已經覺得很麻煩, 因為要搵路, 出到去postplatz 發現今日超凍超大風, 打算穿altmarkt 過去另一個車站轉車時發現原來星期日不開工

之後發現遊客區外, 有99% 的舖頭都不開門, 其實我都已經覺得elbe park 都關門, 不過反正我買了月票, 就當遊車河

原來elbe park 星期日真的唔開門,只有bowling 球場開,  而戲院下午才開始工作, 於是我就坐車回城

由於在郊外, 等車時風好大又好凍, 愈等愈凍, 回到city 打算坐8號車回家才發現8號車星期日要下午才通車, 我唯有行到去pirnaischer platz 坐7號車回去

根據以前旅遊經驗所得, 大部份德國人是不算nice 及helpful 的, 但我一直以為德國人只是對亞洲人有偏見, 但今天等車時見到有一對中年的白人couple 以英語問5至6個德國人路, 但所有人都只是答no, 沒有人向這對旅客伸出緩手, 可惜我自已都不熟悉這一帶, otherwise 一定忍唔住去教他們, 不過由此可見, 德國人係無國界地唔nice 及唔helpful, 不過當然德國都有好多好nice 的人

落車後本來打算去supermarkt 買餸煮lunch 及dinner, 但原來supermarkt 星期日是關門的....

幸好我家還有一點儲糧, 下星期一定要預先買多點糧食過weekend

 
星期日的商場唔止一片死寂, 仲連閘都關埋

沒有留言:

張貼留言