2012年2月25日 星期六

25 february 2012 - 5

(晴天, 大風)

今日本來打算去schloss 睇另一個珠寶展, 但星期六遊客較多, 除了外地人外, 都有很多德國人旅遊, 所以留待平日再去

首先由屋企出發去karstadt 食早餐, 之後再轉車出發到下個月會搬去的地方

坐大約20分鐘的strassenbahn 就到, 但已經距離dresden 巿中心好遠, 而本來在這裡的supermarkt 已經執笠, 到時唯有在巿中心買完grocery 再坐strassenbahn 回去

一直都想試nordsee 的fish and chips, 今天終於經過nordsee 而又肚餓, 入去買了一個klein fish and chips, 我剛講完一個細fish and chips, 個staff 就走左去拿食物, 到她回來後我話要埋可樂她即刻露出超級不滿的表情, fish and chips 加飲品總共4,64, 我給了20,04, 她發現我俾多4毫子時又再黑面, 還向天大聲唉左一聲, 又舉高雙手做出無奈的動作, 我本來係打算多俾4毫會好找錢一點, 但可能她覺得這樣更麻煩, 呢d 就係cultural differences 了

探完路後繼續回altmarkt 附近閒逛

 
這種路燈不止柏林才有, 今天還見到有一個是紮孖辮的, 不知道是否完全跟柏林那種一樣

沒有留言:

張貼留言