2012年2月20日 星期一

20 February 2012 出發 - 21 February 到達 - 1

(雨, 雪)

23.45 由香港出發!

先由香港飛去MUENCHEN 再轉機去DRESDEN

國泰真係比漢莎好好多, 至少服務態度差好遠, 空中小姐及哥哥會自覺去幫乘客, 飛機設備又好好多, 不過這次幸好睡得著

一出飛機即刻感覺到溫度轉變, 即刻醒神哂, 慕尼黑地上還有小小積雪

離開飛機看完轉機資料後就排隊過passport control
見到好像沒分德國citizen 及外國人, 全部'counter 都寫著all passport
由排隊所見, 其實香港人真係世界上算很有禮的一群, 不要以為側側膞打尖是內地人及印度人的專利, 其實也有不少外國人是同好

一向覺得德國指示差, 轉機指示亦同樣, 幸好無驚無險地過關

雖然是轉機, 但所有水樽容量的standard 跟一般出境一樣, 而我又要再由luggage 裡拿出notebook 過x-ray


外國的內陸機侯機室大概沒預料會有人拿重磅手提行李吧, 所以每一個地方均只設樓梯, 不設電梯及lift.......
幾經辛苦行完3層樓梯去到的不是上飛機而是上SHUTTLE BUS, 機場坐SHUTTLE BUS 很正常, 但架巴士竟然駛出機場外面, 嚇得我要問下隔離個男人架巴士是否去DRESDEN 的飛機@@

  


因為這班機人很少, 所以飛機好細, 像埃及坐內陸機的SIZE, 全架飛機大約只有3,40 人, 大約50多分鐘就抵達, DRESDEN 的機場好細, SIZE 有點像十幾年前的黃山機場, 而我是全個機場的唯一一個亞裔人士



出禁區時被CHECK 行李

因為帶著太多行李而且太重, 所以坐的士去學校, 車程很近, 大約十多分鐘, 價錢為12,4 歐羅, 我給了22,4, 點知司機叔叔完全沒有找錢的意慾, 要我提他才找錢

歐洲地方最麻煩係多樓梯, 拿著行李上完數級樓梯, 入到學校又再有另一組樓梯, 幾經辛苦上到去, 但還沒有房, 負責人話大約1小時後有房, 所以我就坐在CAFE 休息一會及等房
半個鐘後實在太悶, 所以問了學校拿WLan password 上一下網
再半個鐘後還沒有房, 又遇著學生放break, 我怕office 會很忙, 所以沒去打擾, 再過半個鐘break  也已經放完還沒有消息, 所以我忍不住去office 問何時有房, 點知原來還沒有房, 而且要等到下午2,3點才有房, 原因是因為我比原本開學的日子早了一星期到達, 但如果早到有問題當初學校就不要先租房給我...之後學校職員就叫我先周圍行下enjoy the city

拿著行李, 又背著超大背囊, 還有3至4小時, 地圖又沒有, 人又累, 點enjoy the city, 不過出去行行總好過坐在cafe 再等

本來一早已經跟學校講過到達時間, 打算先回房休息一會再整頓行裝再外出, 但現在情況有變, 想坐車但又不知道在哪裡買ticket, 唯有用腳行

沒有房不敢到supermarkt 買grocery 所以打算先出電話卡, 首先見到一間kiosk, 我以我有限的德文去話想買一張俾iphone 用的prepaid sim card, 任何telecom 都可以, 只要可以上到網就ok, 點知對方係咁問我要咩telecom, 我話沒所謂 (其實我根本唔知有咩電訊公司), 只要放到入iphone 同上到網就可以, 但對方仍一直問邊個telecom 又列舉左好多, 咁我就答vodafone, 佢仍然係個樣好不滿咁講一大堆唔知咩, 又同其他客人講 "連自己要咩telecom 都唔知" 跟住又繼續問我要咩sim card, 我見大家溝通不來, 費是啋佢走人

之後再走多一會就見到有vodafone 專門店, 但店員話這間店沒有prepaid card, 要去近centrum galerie 的才有, 我問好方向再繼續行, 行到下一間再問, 終於買到了, 不過都幾貴, 要10歐羅開卡, 再用15歐羅recharge, 不過原來用iphone 消錢消得很快, 半日就把15歐羅用盡, 行得太久又太餓, 忍唔住在面包店買了面包及熱朱古力再上路

今日天氣不太好又不太穩定時雪時雨, 我一路沿大路行很快就去到altmarkt galerie, 裡面總算可以避雪及雨, 裡面有一間build a bear 店, 但沒可愛衫
之後又去了有steiff 熊仔買的舖頭買了一個聖誕熊仔

之後再走一會就1.30, 開始走回學校

出來時不太累, 但再走回頭路特別累

回到學校已經2.15, 終於有房可以去

見到學校給的地圖, 宿舍跟學校只有兩個街口的距離, 所以打算走路去

但原來凹凸不平的石仔路好難推行李, 而且雨愈下愈大, 加上學校地圖只是寫了大街口, 所以宿舍跟學校的距離不止兩個街口, 而是兩個大十字路口

好幾次想放棄坐的士, 但一直都沒見有的士開過, 見到旁邊有酒店又想入去先住一晚, 放低行李避避雨再去探路, 因為學校地圖跟真實路況有很大差別, 我一直都不知道自己有冇行錯路

淋著大雨走了大約一小時終於去到宿舍, 怎料又是一堆樓梯, 仲要有個轉轉位!  幸好有裝修工人幫忙把行李拿到我房門口

放下行李後又趕著要出去, 因為已經下午4.00, 我還要去拿internet 用的moderm
拿到手後就要出apotheke 買護膚品, 之後再去supermarkt 買日用品 及小許食物

學了兩年德文, 但竟然一直都沒教過洗頭水(一樣叫shampoo) 及護髮素 (spuelung) 的德文

回到房間已經完全累到虛脫, 煲好水煮了個杯面, 食完沖涼完就睡覺

超累的一天

沒有留言:

張貼留言