2012年2月28日 星期二

28 febrary 2012 - 8 - 開學, altstadt AUSFLUG

(雨)

開學第一日就落雨

今日睇編班, 果然同想像中一樣唔係讀自己想讀的班

上課時發現同學們生字識得較多, 但grammtik 方面我就比他們好得多, 所有教的grammtik 我已經上次操考試時操到熟透, 所以覺得我可以讀高一級

明明我已經考過試, 成績又不差, 唔明點解又要再考入學試仲要再重頭讀過, 本來覺得如果所學的有所不同都覺得沒所謂, 但今日所教的我完全識哂, 但身邊的同學完全沒接觸過就覺得我可以唔入這班

break 時順道apply 了學校的kulturprogramm

下課後回家食lunch, 2.30 再到學校集合逛altstadt

坐車時跟另一個同學傾到上堂問題, 她都覺得個編班試編得佢太低班, 因為教的她都學過.

雖然這次去altstadt 跟我自己行的一樣, 不過算係join 一下學校的programm, 但今日天氣實在太差了, 又落大兩又超凍, 希望下次會好天

沒有留言:

張貼留言