2012年3月9日 星期五

9 March 2012 - 18 - Blasewitz

(晴)

今日放學去BLASEWITZ, 今次領導沒介紹, 所以我都不太清楚blasewitz 係點樣的城, 不過今日天氣好好, 好適合散步

去blasewitz 的話可以在albertplatz 坐6號strassenbahn 去到blasewitz schillerplatz 站落車就到, 這次我只係行了住宅區, 都幾靚幾舒服, 散步影相都不錯


schillerplatz 基本上都算係這裡的中心, 有一個shopping mall, 戲院等


  
blasewitz 位於elbe river 旁邊, 最出名的係 Blaues Wunder橋


這裡都幾靚的, 又有好多天鵝及鴨

 blasewitz 的rathaus, 即市政廳
  blasewitz 的街道景色
 
 
 
住宅區裡的一間教堂
 
 住宅區裡的一條馬道, 寫著spiel zone, 意思即係玩耍的地方
  宅區裡見到一座幾靚的建築物, 但去到領導都係沒介紹, 睇下門口先知原來係gymnasium, 即係high school 
  春天的花已經開始開了, 希望春天快點來
  
elbe rive 對面有著3座類似城堡的建築物, 其中一間已經成為酒店了
 我鐘意的狗種


德國人跟香港/日本人的步速研究:

行程完結後大家都超累, 今日終於跟日本的同學仔研究了一個問題, 就係: 究竟係我們行得較慢, 還是德國人太快呢?

每次去ausflug (即一日的短程旅行) 都發現我總係最尾一個(如果沒亞裔人士或年紀較長的人士同行) 或最慢的一群, 這程度的落後係非一般的落後, 每隔一段時間我都要跑回大隊以免走失
因為已經不是第一次, 所以應該不是個別領隊問題, 於是今次就藉著行大直路, 比較了我跟德國人的步速及步寬, 發現原來德國人速比我快大約1步, 我每行一步就等於他們行了2步, 加上大概佢地的步寬亦較大, 所以造成我成日落後好多, 不過佢地真係好好體力, 我試過用跟得上佢地的步速行走, 但好快會喘氣

沒有留言:

張貼留言