2012年3月17日 星期六

17 March 2012 - 26 - 電話卡

(晴, 7 - 21 度)

今日係自我來了dresden 後有史以來最暖的一天, 即刻可以換些輕便點的衫, 又不用再穿雪靴 (係真的雪靴, 防風防雨防滑防雪入面有硬物整親腳而加厚保護的鞋)

又再係電話卡問題, 自從經歷過超食錢的vodafone prepaid card 後沒再開過電話的數據服務, 機緣巧合下知道fonic 有sim card 可以給smart phone 用, 又可以一個月9,95 euro 用mobile phone internet, 每個月500mb/月, 通話價錢同vodafone 一樣0,9 euro 一分鐘, 同0,9 euro 一個sms, 所以一早就出去altmarkt galerie 睇

fonic 沒自己的專門店, 但simcard 可以係rossmann 或dm 買到, 可能仲有更多舖頭買到, 但我暫時只知道rossmann 及dm, 價錢係7,75 euro 有10 euro 的儲值included in 張simcard

買完回到家就開始activate 張simcard

要active 張card 可以either 打去或上網, hoeren (listening) 很差的我當然係選擇through internet, 我一直都以為新客做registration 會有大大個選擇去click, 點知搵勻全個website, 又周圍click, 又睇些類似FAQ的link 後, 都係茫無頭緒, 正絕望之際終於俾我發現到

fonic website 裡: http://www.fonic.de/html/handy-internet-flatrate-sim-karte.html 右上角會有以下的選擇: 

MEIN FONIC Login Logout 
Als Neukunde freischalten

由於係新客, 未有自己account, 可以選: als neukunde freischalten 去做登記

見到一入去就係打 你的電話號碼 (Mobilfunknummer), 會係你張simcard 個package 上找到的; 以及 activation nummer (Freischaltungsnummer), 亦可以係個simcard package 上找到

打完以為ok, 點知又去另一個表, 裡面要打自己的姓名等個人資料, 但最煩的係地址, 因為我住宿舍, 係無自己地址的, 突然諗起學校話有郵件要寄給我地的話可以寄給我地的話可以寄去學校, 所以填了學校地址, 但麻煩的事又來了, 我打不到umlaut, 所以唯有用全字母, 點知個system 話check 唔到個地址, 要我打返umlaut 先submit 到, 填form 會問你想自動增值(填bank details) 或自己買recharge card 值增

submit 完會係你填上的email address 收到通知, 另外website 都會有個confirmation 俾你, 不過亦係全德文, 入了FONIC SIMCARD 的電話亦會收到fonic 的sms 話已經activate 了simcard

要check credit 只需係電話打*101# 再按打電話就會收到一句德文message, 基本上這句只係講你仍有幾多credit 並介紹你用自動增值會更方便

本來我以為這樣就完事, 即刻開返數據服務見可以上網, 咁就沒理, 但隔一陣去check credit 見到扣錢, 於是再睇下個website, 先知道原來再要搞一個手續才可以9,95 euro 一個月包上網

website 拉落去會見到:
Handy-Internet-Flatrate
für FONIC Kunden
Aktivierung online:
Neu: jetzt auch online möglich
Aktivierung per SMS:
Schicken Sie eine SMS mit
Inhalt „START HANDYINTERNET”
an die Nummer 36642. (F-O-N-I-C)

即係解fonic 客戶可以through internet activate 個internet plan 或以sms 去activate, 我選擇左最簡單的sms
係電話send 一個 START HANDYINTERNET 的SMS 去36642 這個號碼就得
最初我見到佢website 寫 "36642. (F-O-N-I-C)" 以為德國有些special purpose 的電話係要打埋英文, 所以照足website 去打 "36642. (F-O-N-I-C)" , 點知原來係冇呢個號碼, 只需要send 去36642 就OK
SEND 出後會收到個SMS 由3664201 號碼send 來再確認你係咪需要activate 這個服務, 只要reply 這個sms 打 JA 就ok, send 出後會有一個confimration

activate 後會再收到一個由 36642 send 來的sms 話你的internet 已經activate, 服務會直至幾年幾月幾日, 維期一個月並叫你到時再入錢recharge

再check credit 的話會發現已即時扣除了9,95 euro

終於可以上到網, 不過如果一個月內用量超過500mb, 會變回64 Kbit/s


fonic 用o2 的網路, 覺得coverage 不錯, 暫時係我聽聞過及用過的, 最價錢公道又穩定的internet 及mobile network

沒有留言:

張貼留言