2012年3月4日 星期日

4 March 2012 - 13 - 週日的dresden

(晴)

檸檬蛋糕早餐, 但太大件

又到左星期日, 今日天氣好好, 本來打算出去租單車踩的, 但原來真係差不多99%的舖頭都唔開....

由於星期日連strassenbahn 都好小班次, 所以我由屋企慢慢行落去albertplatz, 沿途見到冇舖頭開本來打算在albertplatz 坐車回家, 但見到對頭有7號車來緊, 這個車又會經hauptbahnhof, 所以打算去遊一下車河

平日我唔會坐得遠過pirnaischerplatz, 但原來之後的站好近prager strasse, 好方便

   
到hauptbahnhof 後見到這裡全部舖頭都有開門, 可能因為weekend 好多人坐火車, 昨天買不到面包, 幸好這裡有好大間舖頭賣food, 終於買到個包明天食

 在hauptbahnhof 裡面, 像karstadt 頂樓, 好似buffet 咁, 自己拿想食的野再去cashier 俾錢, 有面包有蛋糕有意粉有燒雞....

站裡面仲有我最鐘意的burger king, 好想捱貴買個餐食, 但朝早食左個早餐仲飽緊......

我搵左好耐想買多個travel blue 的尼龍袋, 終於係度搵到, 9,9歐羅, 全德國公價, 但我冇細紙係身, 個收銀一收到即刻ee umum 好不滿咁口up up 唔知講乜

行完hauptbahnhof 沿prager strasse 行, 原來真係冇舖頭開門, 去到walpurgisstr 站對面的戲院行左個圈, 買了一杯超貴的思樂冰, 剛好有車回家

 戲院

戲院裡的小食counter

 德國思樂冰, 唔係太好味...

沒有留言:

張貼留言